Przyda się w scrapach.

W trakcie tworzenia jest jedna kartka. W sumie byłaby gotowa gdyby nie brak materiałów, bo  cos by się przydało jeszcze umieścić a kompletnie nie mam pomysłu co. Poza tym doszłam do wniosku, że muszę stworzyć liste potrzebnych rzeczy, których nie mam, a które na prawdę bedą przydatne.


Moja lista Przydasiów:
-koronki wszelkiego rodzaju*
-wstążki, tasiemki, sznureczki*
- sztuczne kwiatki
-kwiatki i ozdoby z materiału
- ramki do kartek
-stemple do druku ( mam juz kilka, ale to cos co zawsze się przyda)
-papiery do scrapek z ciekawymi nadrukami i wiecej w pastelowych kolorach*
- małe nożyczki do precyzyjnego cięcia*
- tusze moze na początek 2
-gąbeczki do tuszy
-stemple ozdobne
-kredki akwarelowe
- punchery do papieru o różnych wzorach
- wszelkiego rodzaju ozdóbki
-filc*
-kolorowa pianka
I sama jeszcze nie wiem co może być niezbędne. Puki co po wypłacie mam zamiar zapatrzyć się w rzeczy, które oznaczyłam gwiazdką . Nie nie wiem co mogłabym jeszcze umieścić na tej liście, jeśli ktos by miał jakiś pomysł to bardzo serdecznie proszę o opinię.

Poza tym bardzo serdecznie dziękuję za odwiedzanie mojego bloga i komentarze. Nie spodziewałam sie tego, bo jestem świadoma tego, że dopiero zaczynam i jeszcze kuleję w tym temacie. Ale obiecuję poprawę i co najważniejsze staram się pracować nad sobą i własną kreatywnością. Puki co pracuje nad wypełnianiem wolnych miejsc, bo jak na minimalistkę przystało lubię pustki a w scrapach pustka to raczej nie skończona i uboga praca. Obiecuję poprawę. No a teraz zmykam do pracy

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz