Kartka, ślubna

Całkowicie nie miałam pomysłu na zrobienie kartki ślubnej, poszperałam trochę w internecie i znalazłam ciekawe pomysły na  stworzenie tanim kosztem kartek o innej fakturze niż prosta. Wykorzystałam to na zrobienie kwiatków do kartki i oto efekt:

Chciałam dodać jeszcze jakąś wstążkę, ale za żadne skarby nie chcą się ładnie wkomponować, wiec zrezygnowałam. Do kartki zrobiona jest kopertówka i jak teraz patrze, to całkowicie mi nie pasuje jedno do drugiego.

W planach jest jeszcze pudełko, więc zapewne to właśnie ono będzie łączyło obie prace. A jeśli nie to zrobię kolejną kopertówkę:-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komentarze:

pyt.ka pisze...

jak widać nie trzeba mieć szafy pełnej 'przydasiów', żeby stworzyć coś fajnego.:)
powodzenia w blogowaniu!

dziękuję za udział w moim CANDY! pozdrawiam.:)

ola wiecha pisze...

Kopertówka jest jedyna w swoim radzaju.
Zapraszam do mnie
pozdrawiam

Prześlij komentarz