Kartka urodzinowa, na wyzwanie

Jak to mówią, ryzyk fizyk. Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu Digi Scrap! Nie licze na nagrodę, a raczej na to że za którymś razem dojdę do wprawy. Zgodnie z wyzwaniem, do wykonania pracy należało użyć 3 kolorów: różowego, brązowego i kremowego. Nie są to moje kolory, albo raczej rózowy nim nie jest dla tego postanowiłam oswoić się głównie z nim. Z natury jestem minimalistką co oczywiście widać na mojej pracy, ale planuję nad tym popracować w miarę zdrowego rozsądku:-)


Muszę się pochwalić tym, że odważyłam się pociąć troszeczkę papier do scrapów. jestem z siebie dumna, ale robiłam to z bijącym sercem i trzęsącymi się rękami. Ozdoby jakich użyłam to guziki, kokarda i kwiatki, które zrobiłam sama.

Zgłosiłam Kartkę i okazało się, że jestem moim ulubionym  numerkiem czyli 13:-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 komentarze:

Unknown pisze...

Skromniutka, ale urocza, dziękuję za udział w wyzwaniu asia3city DT digi-scrap.pl

Unknown pisze...

dziękuję za udział w candy, życzę powodzenia

Unknown pisze...

W prostocie tkwi piękno.
Karteczka urocza.
Dziękuję za udział w zabawie
Pozdrawiam
Kaśka DT Digi-Scrap.pl

Unknown pisze...

Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

pro-self pisze...

nie ma sie czego bać, scrapowy papier nie taki straszny wbrew pozorom bo efekt śliczny i taki delikatny :) dzięki za udział w wyzwaniu digi. scrap. pozdrawiam Agnieszka DT

Agnieszka pisze...

najważniejsze by się nie bać i próbować zmierzyć się z wyzwaniem. Karteczka prosta, ale zarazem piękna. pozdrawiam serdecznie

fejferek pisze...

skromniutka ale śliczna :) dziękujemy za udział w naszym wzywaniu!
pozdrawiam i życzę powodzenia w losowaniu
agnieszka DT Digi Scrap

tulipanka pisze...

Ja do tej pory boję się pociąć niektórych papierków :)
Kartka ładna, szybciutko się rozkręcisz zobaczysz :)

pozdrawiam

Prześlij komentarz