Kartka ślubna

A to moja wczorajsza praca. Kwiatki wykonane z bibuły. Link do kursu ich wykonania w bocznym pasku ( magnolia).  Próbowałam moja prace połączyć z papierami do scrapbookingu, ale jakoś nie potrafię ich ze sobą skomponować. Najprawdopodobniej popełniłam błąd przy ich doborze, albo po prostu to jeszcze nie ten etap.
Przymierzam sie również do zrobienia pudełka ślubnego, ale jakoś boje sie za niego zabrać.

Puki co wklejam zdjęcie mojej kartki.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 komentarze:

Unknown pisze...

Piękne kwiaty bibułkowe, dziękuję za udział w moim candy, życzę powodzenia. Na początku po prostu żal ciąć papiery, jak się przełamiesz to już pójdzie jak z płatka.

ola wiecha pisze...

Prześliczna!

Ona pisze...

Zgadzam się z komentarzami wyżej - kwiatki sa super! Oryginalny pomysł z tą kartką ;-)

Prześlij komentarz