Candy:-)

Dziś mam dzień poszukiwania inspiracji, zamiast położyć się spać, bo przecież około 6 rano bedę miała pobudkę, to ja buszuje po blogach i podziwiam. Miesza mi się od tych wszystkich prac, jedno jest jednak pewne. Wiele przede mną, jestem na samym początku drogi. Jednak mam nadzieje, że moje prace w przyszłości, będą tak piękne jak większości z was.
Przy okazji tych poszukiwań, natknęłam się na Candy i to nie jedno. Postanowiłam je omijać szerokim łukiem, aż w końcu stwierdziłam, że jestem prześladowana i coś trzeba z tym zrobić.
Jedna z dziewczyn na swoim  BLOGU zorganizowała Candy urodzinowe. Świetny i oryginalny pomysł, dla tego też postanowiłam się przyłączyć.

Dla właścicielki bloga a zarazem organizatorki konkursu, najserdeczniejsze życzenia z okazji urodzin. Wielu ciekawych pomysłów i zapału do tworzenia.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz