Kartka urodzinowa, 18-nastka

I mam:-) Dziś zakończyłam kartkę, na 18-nastkę. Nie wiem czemu mi akurat to przyszło do głowy, bo nikt ze znajomych takowej nie obchodzi. W sumie większość jest po, a i w rodzinie dzieci za małe. No, ale tak jakoś wyszło.

Odważyłam się pociąć papiery do scrapa, a co najlepsze, nie robiło to już na mnie wrażenia. Wychodzi na to, że pierwszy raz jest najgorszy. Oczywiście nadal styl minimalistyczny, ale użyłam wzorzystych, papierków więc bałam się przesadzić.

Nie napisze co mi w tej kartce nie pasuje, ale im dłużej na nią patrze tym bardziej utwierdzam sie w przekonaniu, że powinnam to zmienić.

A w trakcie tworzenia jest kartka imieninowa dla mojej mamy, mam do zrobienia jeszcze kartkę urodzinową i imieninową dla kogoś innego. No i jeżeli będę miała jakiś sensowny pomysł to zrobię kartkę ślubną dla mamy bo wybiera sie w tym miesiącu na wesele.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 komentarze:

xrajka pisze...

Masz talent, ślicznie

ola wiecha pisze...

Powinnaś na nich zarabiać, są śliczne, chętnie bym kupiła
pozdrawiam

Arleta pisze...

super

Prześlij komentarz