Kartka imieninowa dla mamusi:-)

Długo mnie nie było, bo brak czasu robi swoje. Jednak wielkimi krokami zbliżają się imieniny, urodziny, ślub. No po prostu czas wziąć sie do roboty. Dziś dostałam zamówienie na kartkę ślubną. Mam nadzieje, że wyjdzie mi coś ładnego. Puki co wstawiam kartkę na imieniny dla mojej mamy. Jak widać jeszcze raczkuję, ale mam nadzieje, że za jakiś czas sie rozkręcę:).



Odkryłam niedawno cos ciekawego w empiku:-). Całkiem tanio można tam nabyć stemple, ozdobne dziurkacze i wiele innych rzeczy przydatnych w scrapach. Juz sie nie mogę doczekać wypłaty:-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 komentarze:

Unknown pisze...

też często zaglądam do empiku, mają nawet piankę plastyczną, której niestety nigdzie indziej nie można znaleźć, bardzo fajne kartki, pozdrawiam

Peacock pisze...

Sliczna kartka. Zdolan jestes :)

Arleta pisze...

świetna

Prześlij komentarz